Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os. På vores hjemmeside kan du booke en tid, ændre en tid eller oprette dig som patient.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan jeg booke en tid?
Du kan booke en tid her, hvor du også kan finde nærmere oplysninger om din tid.
Hvordan kan jeg ændre min tid?
Du kan ændre din tid her, hvor du også kan finde nærmere oplysninger om din tid.
Hvor kan jeg ændre mine kontaktoplysninger?
Du kan ændre dine oplysninger ved at udfylde denne kontaktformular.
Hvor kan jeg finde min faktura?
Du modtager din faktura på mail. Hvis du ikke har modtaget fakturaen i din indbakke, kan du evt. prøve at tjekke mapperne Uønsket post/Spam. Du modtager også fakturaen med posten på et senere tidspunkt. Du kan finde flere oplysninger om betaling her.
Hvorfor bliver min behandling ikke dækket?
Du kan få flere oplysninger om din dækning ved at kontakte Sygeforsikring ”danmark” eller dit forsikringsselskab.
Bliver min behandling dækket?
Din tandlæge vil udarbejde et prisoverslag, så du får et samlet overblik over omkostningerne ved din behandling. Du kan altid kontakte dit forsikringsselskab, som vil oplyse dig om, hvilke behandlinger der er dækket af forsikringen. Dette kan være forskelligt fra forsikringsselskab til forsikringsselskab.
Hvordan kan jeg blive afmeldt som patient?
Ved at klikke her kommer du til en formular, som du skal udfylde. Din behandlingsaftale vil så blive annulleret, hvorefter du bliver fjernet som patient. Hvis du har indtastet oplysninger om din nye tandlæge, sørger vi for, at din journal bliver sendt til den pågældende tandlægeklinik.